Trening w Domu 26

In Bez kategorii by Artur KaryśLeave a Comment

Przypominamy, że obowiązuje obowiązek noszenia maseczek zasłaniających usta i nos w przestrzeni publicznej. 

W dzisiejszym dniu pobytu w domu mamy dla was klika ćwiczeń fizycznych oraz film demonstrujący wykorzystanie gum podczas ćwiczeń specjalistycznych do judo. Aby zobaczyć sposób ich wykonania należy najechać na obrazek a on sam się uruchomi z demonstracją ćwiczenia. Starsi zawodnicy jeżeli posiadają gumy w domu mogą wybrać kila ćwiczeń z filmu i wykonać kila z nich. Można wykonać kilka ćwiczeń rozciągających, które były przedstawiane były we wcześniejszych odcinkach.

🤔 to zabieramy się za ćwiczenie 🤔

Zachęcamy wszystkich do trenowania w domu !

Przypominamy, że ćwiczenia należy wykonywać pod okiem opiekuna, kogoś dorosłego, ćwiczenia można wykonywać samemu z rodzeństwem, z misiem, tatą, mamom.

#zostańwdomu, #trenujwdomu

Trening z gumami do JUDO (siłowy) – wszystkie partie mięśniowe

.

  • ćwiczenie na mięśnie brzucha – wykonaj 5 serie po 10 razy

  • ćwiczenie na mięśnie nóg – wykonaj 5 serie po 10 razy

  • ćwiczenie gibkościowe – wykonaj 3 serie po 10 razy na każdą nogę.

  • unoszenie bioder w górę – wykonaj 5 serii po 10 razy.

  • Pompki – (mogą być pompki przedszkolaka) wykonaj 5 serii po 10 razy.

  • wykrok w przód – wykonaj 3 serie po 10 razy na każdą ze stron.

  • ugięcia ramion – wykonaj 5 serii po 10 razy.

  • ćwiczenie nóg – wykonaj 3 serie po 10 razy na każdą z nóg.