Trening w Domu 40

In Bez kategorii by Artur KaryśLeave a Comment

Przypominamy, że obowiązuje obowiązek noszenia maseczek zasłaniających usta i nos w przestrzeni publicznej. 

W środę (27.05.2020) wznawiamy zajęcia na Hali sportowej MOSiR (macie). Chętnych zapraszamy do udziału w tych zajęciach a dla tych, którzy jeszcze się nie zdecydują na uczestnictwo zamieszczamy materiały szkoleniowe. Wobec powyższego prosimy jeżeli będzie to możliwe w wolnej chwili od zajęć teoretycznych związanych ze szkołą o wykonywanie również ćwiczeń ogólnorozwojowych.

A na dzisiaj mamy klika ćwiczeń fizycznych z zakresu prawidłowej postawy do wykonania w domu. 🤔 Wybieramy ćwiczenia i wykonujemy je w domu 🤔

Starsi zawodnicy jeżeli posiadają gumy w domu mogą wybrać kila ćwiczeń z filmu i wykonać kila z nich. Można również wykonać kilka ćwiczeń rozciągających, które były przedstawiane były we wcześniejszych odcinkach.

🤔 to zabieramy się za ćwiczenie 🤔 Zachęcamy wszystkich do trenowania w domu !

#zostańwdomu, #trenujwdomu

Zestaw ćwiczeń wykonuj po kolei przez 30 sek lub 1 minutę każde ćwiczenie.    

Wykonaj wszystkie ćwiczenia w 3 seriach dwa razy dziennie.

  • Bieg w miejscu

  • Przysiady

  • Krążenia ramion w przód i tył

  • Skłony tułowia w przód stojąc w lekkim rozkroku

  • Leżenie tyłem (na plecach) – skłony w przód lub scyzoryki

  • Leżenie przodem odchylenia tułowia w tył

  • Pompki przedszkolaka

  • Podpór przodem – wyrzuty nóg do tyłu

  • Bieg w miejscu